Na splitskom Gradskom vijeću spominjala se i planirana rekonstrukcija kolodvora na Kopilici gdje bi trebali već 2019. preseliti i željeznički i autobusni kolodvor. Prošlog tjedna prezentirano je privremeno rješenje što je izazvalo različite komentare u javnosti.
VEZANI SADRŽAJ:
- PREDSTAVLJEN BUDUĆI IZGLED Evo kako će izgledati autobusni i željeznički kolodvor u Kopilici
- POKRETANJE VELIKOG INFRASTRUKTURNOG PROJEKTA Ministar, župan i gradonačelnik će iz vlaka otkriti detalje premještaja kolodvora u Kopilicu
- Butković: “Ovo je preduvjet rasterećenja centra Splita”; Boban: “Kad Andro za nešto zagrize, onda to i odradi do kraja!”
Grad Split ovim infrastrukturnim zahvatom želi smanjiti prometne gužve u centru grada, osobito u sezoni.
[fb_pe url="https://www.facebook.com/dalmacijadanas/videos/421116831759442/" bottom="30"]
- Prioritet je u bolju funkciju staviti pet željezničkih stajališta. Do kraja sljedeće godine bi projekti bilo gotovi, a 2020. bi se krenulo u realizaciju probijanja izlaza na Trgu Hrvatske bratske zajednice. To bi bila praktično jedina podzemna željeznička postaja u Hrvatskoj - kazao je splitski dogradonačelnik Nino Vela.
Sigurnost tunela
MOST-ov Ante Čikotić postavio je pitanje sigurnosti podzemnog tunela.
- Daj Bože da sve ide u redu, ali trebamo poštivati zakon i propise o protupožarnoj zaštiti. Ako će vlak ići svako deset minuta, kako ste naveli, znamo koliko je dug tunel, i ne daj Bože da se vlak zapali u središtu tunela to je velika opasnost za ljude, kako ste to zamislili riješiti?
Željeznički tunel uopće nema potrebne dozvole za promet niti je riješeno odimljavanje u slučaju požara vlaka. Vatrogasci i spasilačke službe koje nisu opremljene ni pripremljene za tunelske nesreće i to je golemi problem. Grad je već do sada plaćao kazne zbog neprovođenja mjera zaštite od požara i evakuacijskog plana.
Odgovorio je dogradonačelnik Vela:
- Tunel je infrastruktura Hrvatskih željeznica. Dobro je upozoriti, ali ne treba plašiti ljude. Nadležni znaju kako treba opremiti tunel. Da postoji takva opasnost, on bi bio zatvoren i tunel će funkcionirati na adekvatan način sukladno suglasnostima svih službi koje će sudjelovati u tome. Nemojmo o plašiti narod i stvarati paniku.